time for school - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu time for school - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu

time for school

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 Januari 2013 | Verenigde Staten, Honolulu

Vandaag was het dan zo ver, mijn eerste echte dag op school.
Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik in het hoogste level zit, alleen binnen dat level kan ik nog 3 stapjes hoger (ik hoop dat dat nog gaat lukken gedurende mijn verblijf hier) maar alsnog ben ik erg tevreden! Wat ook erg fijn is is mijn rooster, Ik heb de ene dag in de ochtend les en de volgende dag weer in de middag dus buiten school heb ik genoeg tijd om leuke dingen te doen! Het is fijn dat ik op een redelijk hoog niveau zit op school omdat de mensen in mijn klas ook redelijk goed engels kunnen praten, dus we kunnen leuke gesprekjes voeren. Daardoor heb ik al zoveel nieuwe mensen leren kennen! Vandaag moest ik zelfs een presentatie houden met twee meisjes uit Korea (maar omdat de helft van de klas de koreanen niet kon verstaan wegens hun vreselijke accent moest ik vaak het woord nemen helaas), en dat moest gaan over politiek.. mijn favoriete onderwerp... not... Omdat ik het onderwerp dus niet zo leuk vond was de presentatie ook extra moeilijk, maar daar leer ik natuurlijk alleen maar van!
Na school hadden we nog een leuke activiteit. tie dye t-shirts maken. (Wat dat precies inhoud dat moeten jullie maar even googlen en ik zal een foto ervan bij het verslag plaatsen)

Dit was even een korte update van hoe mijn eerste dag op school ging, maar als ik weer wat leuks mee heb gemaakt horen jullie het natuurlijk van me!

Goodnight!

  • 09 Januari 2013 - 10:06

    Petra:

    Wordt er toch ook nog wat geleerd haha! Groetjes en een dikke knuffel,
    Mam

  • 09 Januari 2013 - 15:48

    Lisanne (nichtje):

    hey lot! leuk je verhalen! en ook leuk om te zien dat je lekker in je korte broekje kan gaan knutselen op school, haha hier is het koud hoor! xxx

  • 09 Januari 2013 - 19:05

    Opa En Oma:

    Hallo Charlotte,wat een leuk verslag heb je ons gestuurd van je eerste dag op school. Fijn dat je zulke keuke vriendinnen hebt.Het wordt wel flink studeren, maar gelukkig heb je ook nog voldoende vrije tijd om te genieten. Hier alles prima .Groetjes van O & O.l

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Honolulu

2 maanden talenschool

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2013

Maui! Het laatste eiland

07 Maart 2013

Beautiful Kauai

04 Maart 2013

Hooggeeerd bezoek

22 Februari 2013

I believe I can fly

12 Februari 2013

een snelle update!
Charlotte

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 24388

Voorgaande reizen:

30 Maart 2013 - 01 Juni 2013

Costa Rica

05 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Honolulu

Landen bezocht: