Alohaa - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu Alohaa - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu

Alohaa

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

07 Januari 2013 | Verenigde Staten, Honolulu

hallo lieve vrienden en familie,

Daar zit ik dan, aan de andere kant van de wereld..
Ik zal jullie is vertellen hoe mijn reis verliep. De vlucht van Amsterdam naar Los Angeles had gelukkig maar 17 min vertraging en het was een fijn vliegtuig waar ik gewoon lekker een filmpje kon kijken enzo. Helaas ging het slapen wat minder, maar gelukkig had ik een aardige spaanse jongeman naast me waarmee ik gezellig heb zitten kletsen. (nee niet in het Spaans,dat is de missie van mijn volgende reis pas) Eenmaal aangekomen in LA moest ik mijn weg zien te vinden op dat gigantische vliegveld, het was 20 min lopen naar een andere terminal om daar op het andere vliegtuig te stappen. De vlucht was wat minder omdat ik naast een enorme dikke amerikaanse zat die steeds smerige broodjes zat te eten met extra mayo erop.. dus daar werd ik een beetje misselijk van, en omdat ze de helft van mijn stoel ook in bezet nam door haar enorme lichaam kon ik ook niet lekker zitten. Eenmaal aangekomen op Honolulu, ben ik veilig naar de residentie gebracht. Mijn kamer is simpel maar er zit alles in wat ik nodig heb, toen ik aankwam had ik gelukkig nog geen roommate dus kon ik lekker rustig een beetje skypen met het thuisfront! Na een nachtje slapen (eigenlijk was het meer wakker liggen door mijn enorme jetlag) was ik blij dat het weer ochtend was. Ik had de dag ervoor al afgesproken dat ik zou gaan ontbijten met Jill en Maaike (dat zijn twee meisjes uit Nederland) en Maaike had haar roommate uit Noorwegen meegenomen, dus hebben we wat stokbrood en fruit gehaald en lekker op het strand ontbeten! Daarna wat boodschapjes gedaan en op het strand gelegen, het is echt prachtig hier!!

Je horen snel van me!
Liefs Charlotte

( ik heb ondertussen ook een roommate gekregen, ze heet dominique en ze komt uit Chili, ze is super aardig, dus dat komt wel goed!)

  • 07 Januari 2013 - 09:22

    Petra Van Der Graaf:

    Heel leuk Lot om je eerste belevenissen te lezen!! En die foto op facebook lekker in je bikini....we zijn jaloers! Nou geniet lekker en leer af en toe ook nog wat he!
    Xxxxxx

  • 07 Januari 2013 - 20:14

    J.van Der Graaf:

    leuk om je eerste reisverslag te volgen.zo blijven we op de hoogte van je belevenissen.groetjes O & O

  • 10 Januari 2013 - 12:14

    Lielé, Femke, Roos En Laudi:

    We hebben je verslag gelezen en we zijn erg jaloers op jouw grrrr
    €: groetjes, Lielé, Femke, Roos en Laudi
    P.s
    Lachen van die dikke Amerikaanse MEVROUW!!!¡¡¡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Honolulu

2 maanden talenschool

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2013

Maui! Het laatste eiland

07 Maart 2013

Beautiful Kauai

04 Maart 2013

Hooggeeerd bezoek

22 Februari 2013

I believe I can fly

12 Februari 2013

een snelle update!
Charlotte

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 798
Totaal aantal bezoekers 24385

Voorgaande reizen:

30 Maart 2013 - 01 Juni 2013

Costa Rica

05 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Honolulu

Landen bezocht: