een snelle update! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu een snelle update! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu

een snelle update!

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

12 Februari 2013 | Verenigde Staten, Honolulu

Alohaa!

Ik heb alweer even niet geschreven dus het wordt tijd voor een korte opdate. Afgelopen week heb ik niet heel veel gedaan omdat het erg moeilijk is om naar dingen toe te gaan. De bus heeft namelijk geen vaste tijden en soms sta je gewoon een uur te wachten. En als je dan eindelijk in de bus zit/staat.. word je geplet als een sardientje.
Maar ik heb me er toch twee keer toegezet om de bus te nemen, Allereerst gingen we zaterdag naar Manoa Falls (1.5 uur gewacht op de bus, en daarna nog een uur in de bus), Dat was weer een soort van jungle met een mooie waterval, het was helaas een stuk minder mooi als de Maunawilli falls van een paar weken geleden, omdat dit meer op een park leek, het was echt aangelegd. Een minder avontuurlijk gevoel dus! Zaterdagavond hebben we gezellig met een paar mensen naar de film pearl harbor gekeken. Aangezien ik een enorme flatscreen heb gekregen van Juan, hij is vertrokken uit de residentie en kon um niet meenemen, komt iedereen hier steeds filmpjes kijken enzo. Pearl Harbor keken we natuurlijk niet voor niets! Zondag gingen we het namelijk in real life bekijken. Na weer 2 uur te hebben gereisd.. opgepropt.. kwamen we er eindelijk aan. Pearl harbor was wel interresant om te zien eerst keken we naar een korte film en daarna gingen we per boot naar the memorial. Dat was een wit gebouw in het midden van het water, precies boven het gezonken schip Arizona. Het gebouw zelf stelde niet veel voor, maar het was een heel raar gevoel om daar te staan, het idee dat er nog steeds mensen gevangen zitten in het wrak is vreselijk. Na een half uurtje gingen we weer terug per boot en hebben we nog even rond gelopen in het museum.

Dit was mijn verhaal weer voor vandaag, want ik moet nu rennen!
Ik ga nu gezellig met vrienden eten in hard rock cafe!

tot snel
Liefs en Aloha!

• 12 Februari 2013 - 07:13

Petra:

Goed cultureel bezig geweestl Lot! Fijn dat je ondanks je hoffdpijn mee kan naar Hardrock Cafe! Eet maar eens lekker uitgebreid...ff wat anders dan noedels en Sushi :) xxxxx

• 12 Februari 2013 - 14:05

Oma En Opa:

Hallo Charlotte,we vinden het leuk om weer een berichtje van je te krijgen.
    Wat missen jullie de jongens die het vervoer met de auto's regelden.
    Het busvervoer is op Hawaii lang niet zo goed als bij ons in Nederland.
    Nog veel plezier en groetjes van opa en oma.