lalalalove hawaii - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu lalalalove hawaii - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Charlotte van der Graaf - WaarBenJij.nu

lalalalove hawaii

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

28 Januari 2013 | Verenigde Staten, Honolulu

Helloo everybody!
Daar ben ik weer.

Afgelopen tijd weer druk gehad, maar deze keer (geloof t of niet) vooral met school! Maar natuurlijk heb ik ook weer leuke dingen meegemaakt!
Elke dag maak ik meer en meer vrienden, maar ook bij de toeristen en locals val ik blijkbaar goed in de smaak.. bijna dagelijks komt er een over-enthousiaste Japanner op me afgerend met de vraag: Wanna make a picture? Eerst dacht ik, ze willen vast dat ik een foto van hun maak, maar later bleek dat ze met mij op de foto wilde. Ook is er al een aantal keer aan me gevraagd of ik een bekende actrice ben.. Ik ben benieuwd wanneer t moment komt dat ik zelfs handtekeningen uit moet gaan delen haha!

Elke vrijdag is er een vuurwerkshow op het strand, afgelopen vrijdag ben ik gezellig met de Nederlandse crew (+ dominque en eva) gaan picknicken in het park naast Armi beach. Loic had zijn gitaar meegenomen dus na afloop gingen we met z'n alleen zingen en gitaar spelen op het strand, dat was natuurlijk een super leuk sfeertje! De vuurwerkshow was erg mooi, wel gek dat ze dat iedere vrijdag doen, Want volgens mij kost het een heleboel geld!
Zaterdag was het de laatste dag van mij nederlandse vriendinnetje Jill. Dus we dachten, gezellig met z'n allen naar het strand en surfen! Maar helaas, het weer hielp niet mee. De laatste dagen is het nogal bewolkt en valt er veel regen. Een beetje teleurgesteld liepen we terug van het strand naar de residentie, totdat we onderweg allemaal mensen zagen die een soort tenten aan het opbouwen waren, De mainstreet van Waikiki stond er vol mee! Wij hadden geen idee wat er allemaal zou gaan gebeuren dus we zijn snel naar onze kamer gegaan en hebben meteen opgezocht op internet wat voor event het was. Het bleek een enorm festival te zijn waar zelfs een aantal bekende artiesten zouden optreden! Het vreemde is dat we de dagen ervoor nergens iets hadden gelezen of gehoord over het festival!
Rond een uur of 5 gingen we naar cheesecake factory om daar een goodbyedinner te houden voor Jill. Het probleem bij dit restaurant is alleen dat je minimaal een uur moet wachten voordat er een tafel vrij is. Dus rond een uur of 6 konden we eindelijk naar binnen! Dat was wel het wachten waard, het restaurant is totaal niet duur en je krijgt enorme hoeveelheden eten (gelukkig hadden we dat van te voren al gehoord en hebben we alles gedeeld) en als toetje natuurlijk een beroemde cheesecake ( 1 taartpunt is zo groot dat we het met z'n vijven konden delen)
Toen we uit het restaurant stapten kon ik mijn ogen bijna niet geloven, zoveel mensen liepen er in de mainstreet! Overal stonden kleine marktkraampjes en podiums waar diverse soorten muziek werd gemaakt.
Op internet hadden we gelezen dat er om half 9 een bekende DJ zou komen (Steve Aoki) dus we gingen al op tijd naar het podium waar hij op zou treden. Dat was maar goed ook want toen hij op kwam stond de hele straat vol en stonden wij bijna vooraan! Het optreden was leuk voor een half uurtje, aangezien ik plat gedrukt stond tussen duizende mensen en ik verplicht was mee te springen anders zou ik geplet worden. Het was wel een heel gaaf optreden, en aan het einde zat iedereen onder de champagne en taart (die het publiek in gespoten en gegooid werd).
Het festival was er natuurlijk niet zomaar, maar ten ere van pro bowl (de american football game die de volgende dag zou plaatsvinden)
En natuuuuurlijk was ook ik daarbij aanwezig!
Die ochtend namen we de bus al om 10 uur zodat we de drukte voor zouden zijn, en dat heeft prima gewerkt! We kwamen optijd aan bij het enorme stadion. Het feest was buiten al in volle gang, overal waren mensen aan het bbqen en muziek aan draaien op de parkeerplaatsen.
Eenmaal binnen in het stadion was het nog opvallend rustig.. en zelfs een kwartier van te voren was het stadion nog niet voor de helft gevuld. Maar gelukkig liep het een paar minuten voor tijd toch redelijk vol!
De wedstrijd zelf stelde eigenlijk niet zoveel voor en aangezien ik totaal geen verstand heb van American football begreep ik bijna niets van de wedstrijd, maar alles er om heen was super leuk! Er was bijvoorbeeld een optreden van Train, hij zong ''hey soul sister'' terwijl er 600 mensen een ukelele bespeelde, er een heleboel meisjes aan het hoeladansen waren en er kwam zelfs nog vuurwerk bij kijken! een super mooi gezicht! Ook Steve Aoki was weer van de partij!
Met onze zitplaatsen hadden we ook geluk, halverwege de wedstrijd begon het namelijk keihard te regenen en doordat wij helemaal bovenaan zaten, zaten we overdekt!
Al met al dus weer een geslaagde week!

De plannen voor de komende week weet ik nog niet, maar jullie horen nog van mij!

Liefs uit Hawaii




  • 29 Januari 2013 - 00:08

    Petra:

    Hehoi beroemdheid....ook al ben je geen filmster..je bent wel een ster in het schrijven van leuke stukjes! Hou vol zou ik zeggen, we vinden ze erg leuk!

  • 29 Januari 2013 - 01:17

    Lisanne Kooijman:

    Hey lot!

    Wat een super verhaal weer zeg! Leuk dat ze je aanzien voor een actrice;)
    hoe gaat het trouwens op school? Daar schrijf je weinig over:(
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal!

    Veel plezier en succes!
    Liefs, je nicht xx

  • 29 Januari 2013 - 09:56

    Philine:

    Hai Charlotte, ook wij genieten van je verhalen en wat leuk die foto's erbij.
    Geniet maar lekker en we zien uit naar je volgende verhaal groetjes van de lemkessen

  • 29 Januari 2013 - 11:36

    Ammie:

    Hee Lo,
    wat een gave verhalen en wat maak je een hoop mee, Steve Aoki zien is tof zeg! En dat met die japanners, ze vinden je vast allemaal zo leuk dat ze geen andere openingszinnen kunnen bedenken hahaha!
    Ik kijk al uit naar je nieuwe verhalen en plannen!
    Lekker genieten daar en wij denken aan je vanuit het regenachtige Nederland (ja, de sneeuw is inmiddels ingewisseld voor regen..)
    Liefs Am!

  • 29 Januari 2013 - 15:28

    Inge:

    Ha Charlotte,

    Leuke dingen heb je weer meegemaakt! Geweldig wat een avonturen. geniet maar lekker verder, de tijd gaat toch al zo snel ;-) Liefs en groetjes uit een regenachtig Papendrecht.
    XXX Tinge

  • 29 Januari 2013 - 18:14

    Heleen:

    Hoi Lotje,
    Wat een leuke verhalen heb je allemaal. Zo te lezen heb je de tijd van je leven! Geniet er maar lekker van! Groetejs uit Dordt

  • 29 Januari 2013 - 20:29

    Oma En Opa:

    Hallo Charlotte,
    wat stuur je ons toch leuke reisverhalen.Daardoor krijgen wij een goede indruk van alles wat je meemaakt.
    Fijn dat jullie zo'n gezellige groep hebben.
    We leven met je mee en wensen je nog veel plezier.Groetjes en een dikke kus van O en O

  • 29 Januari 2013 - 22:43

    Anouk:

    Snik, de skype doet het niet. Maar ik heb je net gelukkig toch weer een paar minuten gezien en gesproken. Dit weekend ben ik bij pap en mam, misschien hebben we daar beter bereik! Leuk om te lezen weer Lot, je schrijft lekker vlot en vrolijk. Ik kijk uit naar je volgende verslag. Liefs xx

  • 05 Februari 2013 - 09:55

    Petra (jill):

    Hoi Charlotte,

    ik loop een beetje achter met je blogs lezen,dus nu ineens 2.....dat is leuk.

    Inmiddels is Jill weer thuis en heb ik al de verhalen live aan mogen horen!
    Super dat jullie ook nog een goodbye dinner hadden georganiseerd.Ze mist jullie enorm en zou het liefst wwer teruggaan,maar nu heeft ze een vakantie op Curacaou in het vooruitzicht(ook niet verkeerd)

    En jij................mazzelaar,toch naar Costa Rica voor je spaanse lessen,bofkont!
    Ik heb met je mams afgesproken dat we een gezellige dag Arnhem gaan doen als je weer terug bent!Bijkletsen.shoppen.lunchen.

    Jill is nu bezig met haar fotoalbum(zo'n 1100 foto''s)die is nog wel ff zoet!


    Nou Lot,geniet nog van alle gezelligheid met elkaar en heel veel succes op school!

    Hartelijke groet,

    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Honolulu

Honolulu

2 maanden talenschool

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2013

Maui! Het laatste eiland

07 Maart 2013

Beautiful Kauai

04 Maart 2013

Hooggeeerd bezoek

22 Februari 2013

I believe I can fly

12 Februari 2013

een snelle update!
Charlotte

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 770
Totaal aantal bezoekers 24350

Voorgaande reizen:

30 Maart 2013 - 01 Juni 2013

Costa Rica

05 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Honolulu

Landen bezocht: